woensdag 30 januari 2013

Het begint leuker en leuker te worden op men stage en alles begint duidelijk te worden. Morgen komt Penti ( de grote baas) terug van zijn vakantie. Mijn collega's hebben me vertelt dat hij heel speciaal is en dat niet iedereen het goed met hem kan vinden! Hopelijk ben ik bij de gelukkige en blijft de sfeer goed op mijn werkplaats. Ik vindt het heel leuk dat ik bij een kinesist ben terecht gekomen. Ik het getroffen en ik hoop hier nog veel te leren.
Na onze stage dag zijn we met zen alle iets gaan eten en hebben daarna nog een tussenstop gehouden bij de cinema. Ik vond de film maar niks. De 3de brilletjes waren nog het beste van allemaal! 1/4 van mijn verbrijf in Zweden zit er al op. De tijd vliegt hier.

1 opmerking:

  1. Hey Hanne,

    Fijn om lezen dat het je ginder zo goed vergaat. Geniet van je ervaring en kom met veel bagage terug hé!

    Groeten

    Greet Willems

    BeantwoordenVerwijderen