woensdag 6 februari 2013

Vandaag eens iets anders dan normaal. De voormiddag verliep zoals gewoonlijk. Kijken en de mensen helpen met hun oefeningen.
In de namiddag zijn Penti en ik naar een sport school gegaan waar hij een powerpoint presentatie gaf over blessure preventie. Ik verstond er wel niets van want alles was in het Zweeds, maar het was wel leuk om eens iets andes te doen. Daarna zijn we langs SADS ( een gewone fitness) geweest zodat ik het verschil kon zien tussen Penti's clinique en een fitness hier. Na mijn stage heeft Kajsa me opgepikt en zijn we een uurtje gaan dansen. Kajsa is heel erg sportief dus een uurtje vond zij niet genoeg.
We hebben eventjes een tussen stop gemaakt thuis voor snel een hapje te eten en na een half uurtje moesten we al terug vertrekken voor de volgende dansles.
Ons verblijf hier loopt stilletjes aan op zijn einde. Jammer langs de ene kant want heb me heel erg goed geamuseerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten